پردیس امیر کبیر البرز

پیام تبریک رییس دانشگاه فرهنگیان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ متن پیام دکتر خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان به این شرح است؛
نهال پرثمر انقلاب اسلامی ایران که در بهمن ماه سال 1357 با رهبری خردمندانه، داهیانه و شجاعانه حضرت امام خمینی(ره)، و با روحیه انقلابی و آزادیخواهانه ملت ایران غرس شد  و بر پایه ایمان و اعتقاد به خون هزاران شهید و جانباز و آزاده انقلابی و دوران شکوهمند دفاع مقدس در این سرزمین پای گرفت، در دنیای معاصر شاهد مثالی از اراده ملی و عزم مردمی به نمایش گذاشت.

امروز که چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران می گذرد و پرچم آن به دست رهبری خردمند و آزاده ای چون حضرت آیت الله خامنه ای (دام عزه)  در اهتزاز است در این سالها بدون شک بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری، ایمان و امیدواری به آینده این کشور افزوده شده است.
چهل سال استقامت، ولایت مداری و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی، استقلال خواهی و عدالت جویی  ملت همیشه در صحنه است که با وجود فشارهای همیشگی دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و به ارزش های اصیل ایران اسلامی معتقد بوده و هستند.
ایام مبارک دهه فجر و روزهای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده و عزم ملت ایران برای فرداهای بهتر و یکدلی و همراهی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای آن انقلاب شکوهمند است.
 اینجانب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، دولت محترم، مجلس شورای اسلامی و قاطبه مدیران نظام بالاخص معلمان و دست اندرکاران دستگاه شریف تعلیم و تربیت، تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی، بهروزی و توفیقات روزافزون عزت مدارانه را برای همه ارکان نظام در خدمتگزاری به این ملت شریف، نجیب و غیور خواستارم.

 

                                                                                     

                                                                                                                   دکتر حسین خنیفر

                                                                                                                رییس دانشگاه فرهنگیان
                                                                                                                        بهمن 1397


نظرات کاربران