پردیس امیر کبیر البرز

پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خدا

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

 

یک بار دیگر رمضان، ماه عبادت ، ماه برکت و ماه بندگی های خالصانه و عاشقانه فرا رسید و هنرمند آسمان و زمین فرصت ورود در بهترین ماهش را بر ما عطا گردانید تا با بهره مندی از آموزه های جانبخش دینی و تأسی از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه های پر برکت این ماه بیاراییم و از حضور لحظه های ناب نیایش و سجاده هایمان لذت میهمانی پروردگار را درک نماییم.

خداوند منان را شاکریم که توفیق و عنایت بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود و فرصتی فراهم آورد تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامش معنوی دست یابیم. 

باشد که در پرتو الطاف پرودگار متعال، در لحظات ارزشمند تفکر و تامل در این ماه عزیز، فرصتی فراهم آید تا به ارزش والای انسانی نزدیک تر شده و ره توشه ای ارزشمند برای خدمت خالصانه و بی دریغ به خلق خدا را کسب کنیم.

امید دارم همواره چشمه سار رحمت الهی بر فضای جان و دل مان جاری مانده، توفیق بهره مندی از فیوضات این ماه پر خیر و برکت در سال های آینده نیز نصیب مان شود.

در پایان فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه عبادت های عاشقانه و نیایش های عارفانه و بندگی خالصانه را به دانشگاهیان عزیز تبریک گفته، قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را از درگاه خداوند باریتعالی مسالت می نمایم.


نظرات کاربران